Wie wij zijn

De geboorte van een

2007

Nadat er al enkele keren een emmer sop over de auto was gegaan, werden er voor het eerst betere producten gebruikt. Het resultaat was verbluffend. “Als dit nu al mogelijk is, hoeveel is er nog meer mogelijk?” De zoektocht was geboren naar betere producten en betere resultaten.

2010

Na al vele jaren lid te zijn van diverse fora, clubs en Facebook-groepen was er erg veel kennis opgedaan. Vooral de wetenschappelijke kennis achter het detailen en auto-poetsen was een obsessie geworden. In 2010 vroeg de eerste fabrikant om een review van een prototype product.

2011

Toen enkele reviews gedaan waren, kwamen andere fabrikanten ook vragen om een officiële test. Eind 2011 werden er 25 product-tests gedaan voor een totaal van 7 verschillende fabrikanten.

2013

Het eerste bezoek aan Waxstock, het allergrootste ‘Car Care’ evenement in Europa was een feit. Een fantastische ervaring die vele deuren met fabrikanten (en toekomstige vrienden) heeft geopend. De zakelijke passie is hier geboren.

2015

Met zoveel kennis, inzicht en ervaring is het zonde om het achter slot en grendel te houden. Daarnaast is er nog zoveel onbekend over detailen en autopoetsen bij veel mensen. Reden genoeg om die kennis op (digitaal) papier te gaan zetten. www.detailingwiki.org was geboren. Een initiatief gericht op het verspreiden en onderhouden van kennis omtrent alles wat met autopoetsen te maken heeft.

2017

De grote sprong werd gemaakt. Na vele jaren actief bezig te zijn geweest in de wereld van detailen en autopoetsen, werd het tijd om hier meer mee te gaan doen. Deze obsessie/passie/hobby zou goed gebruikt kunnen worden om klanten te helpen aan uitstekende producten. Car Care Nederland was geboren!

Anders, en daar zijn we trots op!

Zoals je kunt lezen zijn wij geen traditionele webshop. Waar de meeste webshops geboren zijn uit een zoektocht naar een bron van inkomsten, is Car Care Nederland geboren uit een passie voor de hele wereld van detailen en autopoetsen. Die kennis kunnen wij na jarenlange ervaring toepassen om de beste producten aan te bieden. Wij richten ons niet op het grootste assortiment, maar op het beste assortiment. Elk product wordt nog steeds door ons getest voordat we het in de webshop plaatsen.