Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Om het zoeken naar antwoorden wat gemakkelijker te maken, proberen wij in dit overzicht de meeste gestelde vragen te beantwoorden. Zo hoeft u niet te wachten op een reactie en kunt u meteen verder met winkelen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, of u heeft alsnog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op.


Jazeker, je kunt gewoon afrekenen als gast. Je maakt dan geen account aan. We hebben alleen nog wat gegevens nodig, zodat we weten waar het pakket naartoe moet en waar de bevestiging naartoe gemaild moet worden.

Als je het niet fijn vindt om een account aan te maken, kun je ook met Social Media inloggen. Je hoeft dan geen extra account meer aan te maken.

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ondanks dat wij proberen om de website zo gemakkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken, begrijpen we dat niet iedereen een ervaren internet-shopper is. Neem contact op met onze klantenservice en wij gaan ons best doen om je zoveel mogelijk te helpen. Ook in het geval van fouten op de website horen wij dit uiteraard graag.

Mooi om te horen dat je zo trots bent. Dat zijn wij zelf ook vaak wanneer we weer een flinke klus hebben mogen aanpakken. Delen doen we graag, dan kan iedereen er van genieten! Je kunt dit doen door ons een mailtje te sturen met je foto, een bericht te plaatsen op ons forum of je kunt op Facebook, Twitter en Instagram een foto met ons delen. Tot snel, van ons krijg je een welverdiende like.

Alle gegevens worden vertrouwelijk gebruikt. Dit betekent dat jouw gegevens niet worden doorverkocht, niet gebruikt worden voor andere doeleinden dan degene die duidelijk zijn aangegeven en ten alle tijde ingezien of opgevraagd kunnen worden. Op verzoek kunnen je gegevens ook verwijderd worden. Jouw gegevens worden enkel en alleen gebruikt voor de nieuwsbrief wanneer jij daar zelf toestemming voor gegeven hebt.

Bij Car Care Nederland kun je op enkele verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • PayPal
  • Onder rembours
  • Bankoverschrijving
  • CreditCard (dit loopt via PayPal)

Wil je op een andere manier betalen? Neem dan even contact met ons op.

Als je voor 17:00 bij ons besteld, wordt het dezelfde dag nog op de post gedaan. Bestel je na 17:00, dan gaan we altijd proberen om het pakket nog dezelfde dag te verzenden, maar vaak lukt dat niet meer. In dat geval wordt je pakket de volgende dag door PostNL verwerkt.

Bij je bestelling zit een pakbon, hierop staat wat je besteld hebt en de totaalprijs hiervan. Onderaan zitten instructies voor retourneren. Is het nodig om het pakket terug te sturen dan krijg je via ons een mail waarmee je 50% korting krijgt op de verzendkosten. Je kunt dan direct online een verzendlabel laten maken dat je daarna moet uitprinten. Plak dit verzendlabel bovenop de sticker (bovenop de doos). Vervolgens breng je het pakket naar een PostNL locatie waar deze ingeleverd kan worden. Je hoeft bij het afgeven niet meer te betalen.

Zodra wij je pakket hebben ontvangen wordt dit in het systeem verwerkt en wordt het aankoopbedrag terugbetaald aan je.

Let op: als je niet de complete bestelling terugstuurt, maar een deel ervan, halen wij de kosten voor het heen sturen van het aankoopbedrag af. Wil je zeker weten wat je moet doen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer je wilt inloggen op Car Care Nederland kun je dit op een paar verschillende manieren doen:

  • via je eigen account
  • via je Facebook account
  • via je Twitter account
  • via Google+ account

Wanneer je je inschrijft via Social Media krijg je tevens een unieke code toegestuurd. Mocht je ooit in willen loggen zonder Social Media te gebruiken (zoals op het werk, of op een openbare computer), dan kun je je unieke code gebruiken om veilig in te loggen.

Absoluut! Alleen moeten wij je account aanpassen zodat je handelsprijzen te zien krijgt. Om dit te doen vragen wij je om even contact met ons op te nemen. We kijken graag hoe we een prettige samenwerking kunnen realiseren.

Jammer om te horen. Wij van Car Care Nederland zijn gepassioneerde detailers. Wij testen en proberen elk product eerst uit voor het de shop in mag. Hierdoor weten we waar we over praten. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat een stukje uitleg kan helpen om de gewenste resultaten te krijgen. Neem contact op met onze klantenservice en dan gaan we samen kijken waar het mis gaat.

Ligt het echt aan het product, of kunnen we er samen niet uitkomen? Dan mag het product retour komen. We proberen dan een zo goed mogelijke oplossing aan te bieden.

Je zou eventueel nog in onze blog kunnen kijken of we dit product al eens besproken en uitgelegd hebben. Anders is er het forum nog waar je vragen kunt stellen en onderwerpen kunt bespreken. Daarnaast hebben we Facebook, Twitter en mag je ons gerust een mailtje sturen.