Veelgestelde vragen
Om het zoeken naar antwoorden wat gemakkelijker te maken, proberen wij in dit overzicht de meeste gestelde vragen te beantwoorden. Zo hoef je niet te wachten op een reactie en kun je meteen verder met winkelen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, of je hebt alsnog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op.
- Toon alles
- De webshop
- Inloggen en afrekenen
- Klachten
- Mijn gegevens
- Verzenden en retourneren
- Zakelijke klanten
contact op met onze klantenservice en wij gaan ons best doen om je zoveel mogelijk te helpen. Ook in het geval van fouten op de website horen wij dit uiteraard graag.
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ondanks dat wij proberen om de website zo gemakkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken, begrijpen we dat niet iedereen een ervaren internet-shopper is. Neem - iDeal
- PayPal
- Onder rembours
- Bankoverschrijving
- CreditCard (dit loopt via PayPal)
contact op met onze klantenservice.
Bij je bestelling zit een pakbon, hierop staat wat je besteld hebt en de totaalprijs hiervan. Onderaan zitten instructies voor retourneren. Is het nodig om het pakket terug te sturen dan krijg je via ons een mail waarmee je 50% korting krijgt op de verzendkosten. Je kunt dan direct online een verzendlabel laten maken dat je daarna moet uitprinten. Plak dit verzendlabel bovenop de sticker (bovenop de doos). Vervolgens breng je het pakket naar een PostNL locatie waar deze ingeleverd kan worden. Je hoeft bij het afgeven niet meer te betalen.
Heb je destijds betaald via Paypal? Dan worden de kosten voor het retoursturen voor 100% door Paypal gedekt. Hierover lees je meer via de onderstaande knop.
Zodra wij je pakket hebben ontvangen wordt dit in het systeem verwerkt en wordt het aankoopbedrag terugbetaald aan je.
Let op: als je niet de complete bestelling terugstuurt, maar een deel ervan, halen wij de kosten voor het heen sturen van het aankoopbedrag af. Wil je zeker weten wat je moet doen, neem dan - via je eigen account
- via je Facebook account
- via je Twitter account
- via Google+ account
klantenservice en dan gaan we samen kijken waar het mis gaat.
Ligt het echt aan het product, of kunnen we er samen niet uitkomen? Dan mag het product retour komen. We proberen dan een zo goed mogelijke oplossing aan te bieden.
Je zou eventueel nog in onze blog kunnen kijken of we dit product al eens besproken en uitgelegd hebben. Anders is er het forum nog waar je vragen kunt stellen en onderwerpen kunt bespreken. Daarnaast hebben we Facebook, Twitter en mag je ons gerust een mailtje sturen.
Jammer om te horen. Wij van Car Care Nederland zijn gepassioneerde detailers. Wij testen en proberen elk product eerst uit voor het de shop in mag. Hierdoor weten we waar we over praten. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat een stukje uitleg kan helpen om de gewenste resultaten te krijgen. Neem contact op met onze - Ons systeem gaat kijken wat de verwachte levertijd is en stuur een mail naar de klant met de periode waarin wij het product ontvangen
- De inkoop afdeling krijgt een melding dat een product besteld is dat niet op voorraad is
- Als een bestelling na 8 dagen nog niet verzonden is, wordt er een herinnering naar de klant gestuurd om die ervan te verzekeren dat we hem/haar niet vergeten zijn
contactformulier. We komen er dan zo snel mogelijk op terug.
Soms kan het gebeuren dat je een specifiek product zoekt, dat wij helaas niet in ons assortiment hebben. Dat betekent echter niet dat we het niet kunnen leveren. Wil je weten of wij het product kunnen leveren en wat voor aanbod we hiermee kunnen doen voor je? Stuur ons dan snel een mailtje via het