Om het zoeken naar antwoorden wat gemakkelijker te maken, proberen wij in dit overzicht de meeste gestelde vragen te beantwoorden. Zo hoef je niet te wachten op een reactie en kun je meteen verder met winkelen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, of je hebt alsnog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op.
Het komt soms voor dat een product niet op voorraad is, maar wel onderweg is naar ons. Sommige producten kunnen dan wel besteld worden, dit wordt “nabestellen” genoemd. Wanneer dit gebeurt worden er enkele stappen in werking gezet:
- Ons systeem gaat kijken wat de verwachte levertijd is en stuur een mail naar de klant met de periode waarin wij het product ontvangen
- De inkoop afdeling krijgt een melding dat een product besteld is dat niet op voorraad is
- Als een bestelling na 8 dagen nog niet verzonden is, wordt er een herinnering naar de klant gestuurd om die ervan te verzekeren dat we hem/haar niet vergeten zijn
Bestellingen met een product dat in “nabestelling” staat worden pas verzonden wanneer alle producten aanwezig zijn. Er wordt normaal gesproken niet aan deellevering gedaan. Wij raden aan om contact met ons op te nemen zodat we samen met jou kunnen kijken naar een passende oplossing.
Dit is een product dat niet in nieuwstaat verkeerd. Soms komt dat omdat het beschadigd is geraakt tijdens transport, andere keren omdat wij 2de hands producten hebben gekregen van klanten en vrienden. Enkele producten komen ook uit onze eigen producttesten. Na goedkeuring van de fabrikant mogen wij deze dan verkopen als een 2de hands product. Meer lezen? Lees dan even onze uitleg.
In het verleden hadden wij een afhaalbalie bij het magazijn, zodat elke klant zijn bestelling binnen 2 uur op kon komen halen. Vanwege de geldende corona-maatregelen mogen wij dit niet meer doen. Het is daarom (tot nader order) niet mogelijk om je bestelling op te komen halen.
Woon je in de directe omgeving van Tilburg, dan kijken we graag of er andere mogelijkheden zijn om jouw bestelling te bezorgen. Je kunt dan het best vooraf contact met ons opnemen.
Soms kan het gebeuren dat je een specifiek product zoekt, dat wij helaas niet in ons assortiment hebben. Dat betekent echter niet dat we het niet kunnen leveren. Wil je weten of wij het product kunnen leveren en wat voor aanbod we hiermee kunnen doen voor je? Stuur ons dan snel een mailtje via het contactformulier. We komen er dan zo snel mogelijk op terug.
Mooi om te horen dat je zo trots bent. Dat zijn wij zelf ook vaak wanneer we weer een flinke klus hebben mogen aanpakken. Delen doen we graag, dan kan iedereen er van genieten! Je kunt dit doen door ons een mailtje te sturen met je foto, een bericht te plaatsen op ons forum of je kunt op Facebook, Twitter en Instagram een foto met ons delen. Tot snel, van ons krijg je een welverdiende like.
Nee. Dat is het nadeel wanneer je geen account aanmaakt. Je kunt dan niet je bestelling volgen, vorige bestellingen bekijken of sneller afrekenen (omdat alle gegevens al ingevuld zijn). Tevens loop je ook speciale leden-deals mis. Desondanks snappen wij dat je al heel veel verschillende accounts hebt en het niet leuk vindt om er nog een bij te krijgen. Daarom kun je bij ons ook afrekenen door in te loggen met Social Media. Je kunt dan nog steeds genieten van alle voordelen zonder een extra account. Wij ontvangen enkel en alleen gegevens die nodig zijn voor het verwerken van je bestellingen. Wij plaatsen geen ongewenste inhoud op je profiel, doen niets met je foto’s of video’s en hebben geen toegang tot jouw vriendenlijst.
Jazeker, je kunt gewoon afrekenen als gast. Je maakt dan geen account aan. We hebben alleen nog wat gegevens nodig, zodat we weten waar het pakket naartoe moet en waar de bevestiging naartoe gemaild moet worden. Als je het niet fijn vindt om een account aan te maken, kun je ook met Social Media inloggen. Je hoeft dan geen extra account meer aan te maken.
Als je een account hebt gemaakt kun je met je gebruikersnaam of je e-mailadres en jouw unieke wachtwoord inloggen. Met een eigen account kun je alle downloads en bestellingen overzichtelijk terugvinden en eventueel je inschrijving voor onze nieuwsbrief aanpassen.
Als je een abonnement afsluit moeten wij een terugkerende betaling aanmaken, hiervoor is het verplicht om een account aan te maken.
Wow, wat tof om te horen! Stuur snel een bericht onze kant op zodat we op korte termijn rond te tafel kunnen gaan zitten om te bespreken hoe we elkaar verder kunnen helpen. De koffie staat klaar.
Als je voor 17:00 bij ons besteld op een doordeweekse dag, wordt het dezelfde dag nog op de post gedaan. Bestel je na 17:00, dan gaan we altijd proberen om het pakket nog dezelfde dag te verzenden, maar vaak lukt dat niet meer. In dat geval wordt je pakket de volgende dag door PostNL verwerkt. Op zaterdag worden bestellingen verzonden om 13:00. Bestel je op zaterdag na 13:00 of op zondag, dan wordt het maandag pas verzonden.
Absoluut! Alleen moeten wij je account aanpassen zodat je handelsprijzen te zien krijgt. Om dit te doen vragen wij je om even contact met ons op te nemen. We kijken graag hoe we een prettige samenwerking kunnen realiseren.
Alle gegevens worden vertrouwelijk gebruikt. Dit betekent dat jouw gegevens niet worden doorverkocht, niet gebruikt worden voor andere doeleinden dan degene die duidelijk zijn aangegeven en ten alle tijde ingezien of opgevraagd kunnen worden. Op verzoek kunnen je gegevens ook verwijderd worden. Jouw gegevens worden enkel en alleen gebruikt voor de nieuwsbrief wanneer jij daar zelf toestemming voor gegeven hebt.
Jammer dat je niet kunt vinden wat je zoekt! Laat het ons weten en wij geven je zo snel mogelijk terugkoppeling hierover.
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ondanks dat wij proberen om de website zo gemakkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken, begrijpen we dat niet iedereen een ervaren internet-shopper is. Neem contact op met onze klantenservice en wij gaan ons best doen om je zoveel mogelijk te helpen. Ook in het geval van fouten op de website horen wij dit uiteraard graag.
Jammer om te horen. Wij van Car Care Nederland zijn gepassioneerde detailers. Wij testen en proberen elk product eerst uit voor het de shop in mag. Hierdoor weten we waar we over praten. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat een stukje uitleg kan helpen om de gewenste resultaten te krijgen. Neem contact op met onze klantenservice en dan gaan we samen kijken waar het mis gaat. Ligt het echt aan het product, of kunnen we er samen niet uitkomen? Dan mag het product retour komen. We proberen dan een zo goed mogelijke oplossing aan te bieden. Je zou eventueel nog in onze blog kunnen kijken of we dit product al eens besproken en uitgelegd hebben. Anders is er het forum nog waar je vragen kunt stellen en onderwerpen kunt bespreken. Daarnaast hebben we Facebook, Twitter en mag je ons gerust een mailtje sturen.
Bij je bestelling zit een pakbon, hierop staat wat je besteld hebt en de totaalprijs hiervan. Onderaan zitten instructies voor retourneren. Is het nodig om het pakket terug te sturen dan krijg je via ons een mail waarmee je 50% korting krijgt op de verzendkosten. Je kunt dan direct online een verzendlabel laten maken dat je daarna moet uitprinten. Plak dit verzendlabel bovenop de sticker (bovenop de doos). Vervolgens breng je het pakket naar een PostNL locatie waar deze ingeleverd kan worden. Je hoeft bij het afgeven niet meer te betalen. Heb je destijds betaald via Paypal? Dan worden de kosten voor het retoursturen voor 100% door Paypal gedekt. Hierover lees je meer via de onderstaande knop. Zodra wij je pakket hebben ontvangen wordt dit in het systeem verwerkt en wordt het aankoopbedrag terugbetaald aan je. Let op: als je niet de complete bestelling terugstuurt, maar een deel ervan, halen wij de kosten voor het heen sturen van het aankoopbedrag af. Wil je zeker weten wat je moet doen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij Car Care Nederland kun je op enkele verschillende manieren betalen:
- iDeal
- PayPal
- Onder rembours
- Bankoverschrijving
- CreditCard (dit loopt via PayPal)
Wil je op een andere manier betalen? Neem dan even contact met ons op. Heb je vragen met betrekking tot de PSD2, dan kunnen wij met genoegen melden dat wij gebruik maken van Stiching Mollie Payments, welke een goedkeuring en vergunning heeft via het DNB (De Nederlandsche Bank) en kan gecontroleerd worden via de website van DNB zelf.
Je kunt bestellingen via de webshop niet afhalen, maar als wij op een evenement staan kun je diezelfde producten ter plekke bij ons kopen. Wil je 100% zeker zijn dat wij jouw producten bij hebben? Stuur ons even een bericht en wij zorgen dat jouw bestelling klaar staat. Op een evenement kun je contant of via de pin betalen.