Waar de post naartoe gaat (geen bezoekadres!)
Jouw vraag al beantwoord
Veelgestelde vragen
Als je doordeweeks voor 17:00 bij ons besteld, wordt het dezelfde dag nog op de post gedaan. Op zaterdag is dit 13.00 uur. Op zondag wordt niets verzonden. Bestel je later op de dag, dan gaan we altijd proberen om het pakket nog dezelfde dag te verzenden, maar vaak lukt dat niet meer. In dat geval wordt je pakket de volgende dag door PostNL verwerkt (behalve zondag).
Wij doen elke dag ons best om je bestelling binnen 24 uur bij jou thuis te hebben. Als je voor 17:00 besteld (13.00 uur op zaterdag), wordt het pakket dezelfde dag nog op de post gedaan. Het wordt dan de volgende dag bij jou thuis bezorgd, behalve op zondag. Sowieso ontvang je een track-en-trace code via mail, zodat je de bestelling precies kunt volgen.
Jazeker, je kunt gewoon afrekenen als gast. Je maakt dan geen account aan. We hebben alleen nog wat gegevens nodig, zodat we weten waar het pakket naartoe moet en waar de bevestiging naartoe gemaild moet worden. Als je het niet fijn vindt om een account aan te maken, kun je ook met Social Media inloggen. Je hoeft dan geen extra account meer aan te maken.
Jammer om te horen. Wij van Car Care Nederland zijn gepassioneerde detailers. Wij testen en proberen elk product eerst uit voor het de shop in mag. Hierdoor weten we waar we over praten. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat een stukje uitleg kan helpen om de gewenste resultaten te krijgen. Neem contact op met onze klantenservice en dan gaan we samen kijken waar het mis gaat. Ligt het echt aan het product, of kunnen we er samen niet uitkomen? Dan mag het product retour komen. We proberen dan een zo goed mogelijke oplossing aan te bieden. Je zou eventueel nog in onze blog kunnen kijken of we dit product al eens besproken en uitgelegd hebben. Anders is er het forum nog waar je vragen kunt stellen en onderwerpen kunt bespreken. Daarnaast hebben we Facebook, Twitter en mag je ons gerust een mailtje sturen.
Het komt soms voor dat een product niet op voorraad is. Sommige producten kunnen dan wel besteld worden, dit wordt “nabestellen” genoemd. Wanneer dit gebeurt worden er enkele stappen in werking gezet:
Ons systeem gaat kijken wat de verwachte levertijd is en stuur een mail naar de klant met de periode waarin wij het product ontvangen
De inkoop afdeling krijgt een melding dat een product besteld is dat niet op voorraad is
Als een bestelling na 8 dagen nog niet verzonden is, wordt er een herinnering naar de klant gestuurd om die ervan te verzekeren dat we hem/haar niet vergeten zijn
Bestellingen met een product dat in “nabestelling” staat worden pas verzonden wanneer alle producten aanwezig zijn. Er wordt normaal gesproken niet aan deellevering gedaan. Echter, zijn wij ons ervan bewust dat niet elke situatie hetzelfde is. Wij behandelen daarom graag elke klant uniek omdat elke situatie ook uniek is. Wij raden aan om contact met ons op te nemen zodat we samen met jou kunnen kijken naar een passende oplossing.